.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت سود سهام عدالت بازنشستگان

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان مازندران گفت: سود سهام عدالت بازنشستگان به ازاي هر نفر 400 هزار ريال و حداکثر تا 5 نفر تا پايان سالجاري پرداخت خواهد شد.

"سيد علي شهابي" افزود: تاکنون سود سهام کارکنان آموزش و پرورش استان با پيگيري‌هاي به عمل آمده پرداخت شده و سود ساير کارکنان دولت و نيز بازنشستگان کشوري، لشگري و تامين اجتماعي هنوز پرداخت نشده است .

وي اظهار داشت: در حال حاضر، حدود 634 هزار شهروند مازندراني موفق به دريافت سود سهام عدالت شده اند که اميدواريم با انجام پيگيري‌هاي لازم، سود سهام عدالت ساير افراد نظير بازنشستگان در آينده نزديک صورت گيرد.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان با اشاره به مبلغ سود سهام عدالت پرداخت شده به شهروندان مازندراني، تصريح کرد: سود سهام عدالت تخصيص يافته به استان حدود 427 ميليارد و 432 ميليون ريال است که تاکنون با همکاري بانک هاي عامل، حدود 416 ميليارد و 251 ميليون ريال سود به سهامداران استان پرداخت شده است.

وي خاطر نشان ساخت: بيش از 95 درصد سود سهام عدالت تخصيص يافته به استان بين شهروندان مازندراني توزيع شده که اين ميزان سود پرداختي، نشان دهنده رتبه بالاي استان در بين ساير استانها در اين زمينه است.

شهابي ادامه داد: کم کردن شکاف طبقاتي، آشنا شدن مردم با فرهنگ سهام‌داري و نيز گسترش بيشتر عدالت اقتصادي و اجتماعي از جمله اهداف توزيع سهام عدالت بوده که با اقدامات مناسبي که دولت‌هاي نهم و دهم در اين راستا انجام داده اند، نتايج خوبي بدست آمده است.

اين مسئول اضافه کرد: تاکنون بيش از يک‌ميليون و 900 هزار شهروند مازندراني فرم سهام عدالت را تنظيم کرده‌اند و به‌صورت قطعي ثبت نام شده‌اند که حدود 75 درصد جمعت حدود سه ميليوني استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.